Informatie rondom garantie & retour Retourneren U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@lumeria.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Uitzonderingen retourneren
Vermeldt hier de uitzonderingen op het herroepingsrecht. Geef ook bij het artikel zelf duidelijk aan dat deze niet te retourneren valt voor de consument besteld. Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. die snel kunnen bederven of verouderen;
f. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
g. voor losse kranten en tijdschriften;
h. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Garantie
Op glaswerk geen garantie, binnen 24 uur na aankoop controleren op breuk of beschadigingen en hiervan foto’s sturen.
Op sieraden die verzilverd zijn kan geen garantie worden gegeven op oxidatie. Mocht een element los gaan of stuk gaan dan even mailen en het zal worden verholpen, eventuele verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Zie voor verdere bepalingen de algemene voorwaarden van Praktijk Lumeria
Identiteit ondernemer
Praktijk Lumeria Johannes Kuiperweg 21 9257WK Noardburgum info@lumeria.nl 06-10383547 KVK NUMMER 01111376 BTW NUMMER NL109532533B01

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
— Aan
Praktijk Lumeria
Johannes Kuiperweg 21
9257WK Noardburgum
info@lumeria.nl
06-10383547
— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de
verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*)
herroep/herroepen (*):
— Besteld op (DD-MM-YYYY) : — Bestelnummer :
— Ontvangen op (DD-MM-YYYY):
— Naam/Namen consument(en)
— Adres consument(en) :
— IBAN Rekeningnummer:
— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt
ingediend)
— Datum(DD-MM-YYYY):
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

* dit formulier kunt u als pdf downloaden en uitprinten

http://www.lumeriasmagischewereld.nl/Files/2/64000/64513/Attachments/Product/384i97hf1NtO8j9oD19359E5z53882yO.pdf

 



| Meer

Retouren

Retouren 
Heeft u een product wat u graag wilt retourneren?
Dan kan dat op de volgende voorwaarden

  • In de orginele verpakking onbeschadigd en ongebruikt
  • Na melding en verzenden van het retouren formulier
  • Binnen 14 dagen
  • Verzendkosten om terug te sturen zijn voor eigen rekening.
  • u ontvangt zo spoedig mogelijk uw aankoopbedrag en verzendkosten retour.
  • is uw artikel beschadigd aangekomen maak dan even foto's van het artikel en de verzendoos.

http://www.lumeriawinkel.nl/Retouren-formulier

Neem contact op via info@lumeria.nl 
en uw retour zal zorgvuldig worden behandeld.

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lumeria.nl
Even een email sturen of een whats appje naar 0610383547 je kan dan ook gelijk een foto met de klacht sturen.
Heb je daarna geen goede oplossing mogen ontvangen van Lumeria dan spijt me dat zeer maar heb je nog wel de volgende mogelijkheid. Nadat je ook je klacht hebt kunnen melden bij het webwinkel keurmerk.

 Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

Praktijk Lumeria

Johannes Kuiperweg 21

9257 WK  NOARDBURGUM

info@lumeria.nl

Bank gegevens

Iban: NL41 INGB 0007298920

BIC : INGBNL2A

KVK 01111376

NL109532533 B01

Telefonische bereikbaarheid 
Lumeria is een eenvrouw zaak en ik ben vaak bezig met uw pakket in te pakken, of andere mooie artikelen te maken.
Of wellicht ben ik onderweg en kan ik niet de telefoon opnemen.

Ik wil u vragen om de moeite te nemen mij een email te sturen via info@lumeria.nl
of mij een sms of Whatss app te sturen.
Via een een bericht via Whats app kunt u ook makkelijk een foto meesturen en kenbaar maken hoe ik u het beste kan helpen.

0610383547
of via een bericht op mijn facebook pagina zal ik ook snel een antwoord op uw vraag kunnen geven.
alvast vriendelijk bedankt.

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    Powered by CCV Shop webwinkel software

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.